reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľuboš Baran

Ľuboš Baran

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

vraj najinteligentnejší tvor na svete - človek Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

reklama

Nezaradené

Stane sa zázrak?

Ľuboš Baran

Stane sa zázrak?

Pri príležitosti blíženia sa dátumu, od ktorého celý svet očakáva lepší život - 20. januára - inaugurácia nového prezidenta USA Baracka Obamu.

  • 17. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 464x
  • 4
Bola to komédia?

Ľuboš Baran

Bola to komédia?

  • 22. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 275x
  • 0
Keď niekto nečaká, že sa niečo dozvie

Ľuboš Baran

Keď niekto nečaká, že sa niečo dozvie

  • 6. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 247x
  • 0
Hľadanie osvietenia

Ľuboš Baran

Hľadanie osvietenia

Včera som sa zúčastnil jednej akcie organizovanej cirkvou. Volá sa to kurz Alfa:Hľadanie zmyslu života. Nahovoril ma na to môj dobrý kamarát.  Často sa zamýšlam, ako asi každý, nad otázkami typu:,,Existuje Boh? Aký má zmysel jeho existencia? Aký má zmysel moja existencia? Ak existuje, prečo potom v Afrike zomieraju deti od hladu? Prečo pred pár rokmi zalial JV Áziu tsunami?´´ Preto ma zaujala hlavne druhá časť názvu, Hľadanie zmyslu života. Aj keď pochybujem o tom, že by mi niekto iný mohol povedať, čo je zmysel života. Na to aj tak musí prísť každý sám.

  • 2. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 305x
  • 1
Vymývanie mozgov

Ľuboš Baran

Vymývanie mozgov

Dnes sme mali v škole veľmi ,,poučnú´´ dajme tomu prednášku o európskej humanitárnej pomoci ECHO. Nie žeby som bol proti humanitárnej pomoci, no propaganda, ktorá okolo toho všetkého začína vznikať mi pripomína skôr určitú formu samochvály.

  • 20. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 743x
  • 4
reklama
Moje prvé auto

Ľuboš Baran

Moje prvé auto

Trochu sebecké, no chcem sa podelit o moje nadsenie.

  • 12. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 367x
  • 1
Čo to bol beat...

Ľuboš Baran

Čo to bol beat...

Skôr to pasuje na referaty.sk, ale uvidime. Skúste prečítať.

  • 14. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 300x
  • 0
Keď už boli tie Vianoce....

Ľuboš Baran

Keď už boli tie Vianoce....

  • 2. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 311x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu